2014. március 12., szerda

Búcsú..?

Sziasztok, Hű Olvasóim!
Amint lentebb láttátok, véget ért egy történet. Talán meglepő hirtelenséggel.. De egyszerűen úgy éreztem, túl volna már bonyolítva ez az egész, ha még tovább is görgetném az eseményeket, valahogy úgy éreztem nincs már bennem több ezzel a történettel kapcsolatban. És épp ezért nem volt már kedvem tovább írni, nem leltem örömömet benne.
Viszont! Aki szerette olvasni, neki mondom, hogy kezdek egy új történetet. Azt hiszem, másabb stílus lesz, és talán holnap el is kezdem írni, de legkésőbb a jövő hét elején (mivel hétvégén vendégem lesz, egy nagyon kedves barátnőm). És bízom benne, hogy nem okozok-okoztam Nektek csalódást, és talán lesz közöttetek, aki azt is figyelemmel kíséri. Hát, most ennyit szerettem volna, jó éjt Nektek, én pedig már gondolkozni fogok az új "mesén".

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Sajnálom, hogy vége lett és hogy csak most tudtam elolvasni. Nagyon tetszett és érdekes történet volt.
    Viszont nagyon várom, hogy mi lesz a következő írásod, én olvasni fogom:)
    Addig is puszi:) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :)
      Hát igen.. Tudom, olyan kurán-furcsán ért véget, de egyszerűen nem volt már bennem több ezzel a történettel kapcsolatban; talán már Te is éreztél ilyet. Mikor az embernek nincs kedve írni, csak úgy kötelességből írjuk.. Valami ilyen volt. Azt hiszem, valami könnyedebb, valami másabb lesz, amit elkezdek. Ötlet már van, és ha minden igaz, jövő héten elkezdem írni. Ha olvasni fogod, megtisztelsz, jól esik ha érdekel, amit írok. :)
      Puszi! :) ♥

      Törlés